شاید برای همه پیش بیاید که مدت‌ها یک ایده ، حسابی ذهن‌شان را مشغول کرده باشد؛ در این حال شخص فکر همه چیز را کرده و حتی مقدمات را نوشته‌ اما نمی‌داند چطور و از کجا باید شروع کرد؟ در این نوشته راه حل این معضل به اختصار بیان می‌شود.
مترجم، ایده پرداز، طراح، مهندس و برنامه‌نویس از جمله متخصص‌ها و تخصص‌هایی هستند که برای اجرای ایده اختراع، استارت‌آپ ، تِز یا … به وجود آنها نیاز دارید.

اما مطمئنا باید به شیوه‌ای بتوان با این افراد در ارتباط بود. اما مشکل اینجا است که برای یافتن افراد و جلسات بررسی سوابق و توانایی هایشان نه تنها باید وقت صرف کرد بلکه هزینه‌بر نیز خواهد بود. روند این معضل در شهرهای بزرگی همچون تهران، اصفهان، مشهد و … که ترافیک در آنها همیشگی است، خیلی سخت‌تر خواهد بود.

حتی اگر در خوشبینانه‌ترین حالت بتوان شخصی را پیدا کرد این سوال که چطور مشکلاتی چون استخدام مستقیم، مدیریت پروژه ، عقد قرارداد با شرکت‌های واسطه و … را باید حل کرد؟

پاسخ این سوال نزد فریلنسرها است

فریلنسرها (یا آزادکارها) افراد متخصصی هستند که پس از کسب تجربه چندین و چند ساله تصمیم گرفتند برای خودشان کار کنند؛ با این تفاوت که صاحب کار بودنشان یعنی اختیار تام، تمرکز کامل و دقت بالا! به علاوه این‌که این افراد تجربه‌ای دارند که هیچ فرد تازه‌کاری امکان دستیابی به آن را ندارد. در شیوه همکاری با فریلسنرها امکان داشتن ارتباط مستقیم با آن‌ها فراهم است و به همین دلیل هم می‌توان با آن‌ها، به شیوه‌ای راحت‌تر، شرح وظایف و زمان هر پروژه را بدون هیچ چارچوب دست و پاگیر مشخص کرد. ضمنا هزینه‌ها هم دقیقا مطابق با توافق فریلنسر همانی خواهد بود که دو طرف در نظر می‌گیرند و در نتیجه هیچ فرد حقیقی یاحقوقی اجازه تعیین نرخ ندارد!

پارس فریلنسر کجاست؟!

پارس فریلنسر با افتخار، یکی از وب‌سایت‌های فریلنسینگ پارسی زبان است که در تمام موضوع‌های High-Level و Informatic فعالیت می‌کند و با خدمات گسترده خود اشخاص را از هر وب‌سایت دیگری بی‌نیاز می‌کند. با عضویت در پارس فریلنسر می توان بخش‌های عمده‌ای از کار را با هزینه‌ای بسیار پایین به متخصصین سپرد و علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه و زمان، از کیفیت و دقت بی‌نظیر خدمات بهره مند شد.
همچنین به ازای ثبت و انجام هر پروژه موفق، با بودجه حداقل 1میلیون تومان، هدایای نقدی 30000 تومانی هم برای کارفرمایان و هم برای فریلنسرها محترم در نظر گرفته می‌شود.

کافی است پروژه را ثبت کرده، تا کمتر از چند دقیقه پیشنهاد فریلنسرها برای شما ارسال شود. سپس با بررسی سوابق آن‌ها، هر کدام که متناسب با نیاز شماست را انتخاب کنید.

برون سپاری پروژه

چگونه مشکل‌های احتمالی را می‌توان رفع کرد؟

پشتیبانی 24 ساعته پارس فریلنسر به صورت شبانه‌روزی در خدمت شما است تا در صورت رخداد کوچک‌ترین مشکلی شما را راهنمایی کند.

ایده‌های بیشتری نیاز دارید؟!

علاوه بر ثبت پروژه و انتخاب فریلنسر مورد نظر، می‌توان یک ایده اولیه را وارد کرد و از آن‌ها بخواهید تا یک ایده تکمیلی از آن خلق کنند. سپس می‌توانید بر حسب فراخور، از بهترین ایده‌ها و افراد کمک بگیرید. این خدمت از طریق پلتفرم مسابقه قابل انجام خواهد بود.

صبر کنید!

علاوه بر خدمات فوق، با استفاده از پلتفرم خدمات محلی، می‌توان دیگر خدماتی را که به صورت آنلاین قابل انجام نیستند، به آسانی دریافت کرد. کافی است تا از طریق این پلتفرم درخواست خود را ثبت کنید و پس از چند دقیقه، پیشنهادهای سفارشی براساس نیازهای خاص خود دریافت خواهید کرد.

استعلام قیمت و سفارش خدمات

با هر توانایی کسب درآمد کنید!

موضوعات مطرح در این پلتفرم، به‌قدری متنوع است که احتمالا بیش از 3 موضوع را برای فعالیت، فریلنسرها می‌توانند انتخاب کنند.

از ویژگی‌های متمایزکننده پارس فریلنسر برای افراد جویای کار این است که می‌توان نمونه کارهای قبلی، سوابق کاری ، خدمات و سرویس‌های خود را به آسانی و رایگان در سایت بارگزاری کرد و این مزیتی مثبت جهت رشد کسب‌وکار است.

علاوه بر مراجعه به سایت ParsFreeLancer می‌توان از اپلیکیشن پارس فریلنسر هم استفاده کرد تا همیشه و در هر زمان به میز کار پروژه دسترسی داشت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.